lørdag 13. desember 2008

Så stille, så stille...

Vi har pulset i snø noen timer og er nå hjemme igjen... Vovva i de halmfylte husene sine, mette og goe i magen, kanskje en aning trette i beina men veldig fornøyde etter en koselig tur i en god del snø. Jeg sitter her - forran pc'n og skal til å jobbe litt. Det er vanskelig når huset er så veldig stille.... Rune og jentene tok en tur ned til Fredrikstad, der Rune har to søsken. De skulle handle julegaver og gjøre andre "by-ting". Fikk melding når jeg var på fjellet med hundene om at de var på kino. At min kjære man reiser på kino når det ikke heter 007 i filmtitelen er noe som skjer .... tja, aldrig.... trodde jeg, men nå var han i alle fall og så Highschool Musical 3 sammen med jentene - kan tenke de koste seg :-). Jeg savner de veldig!!
Nå får jeg ta og høre med pus (Ronja) om hun kan lage litt leven så det ikke blir så stusselig her... Skal ut og ta inn en vovv også... Kanskje det kunne vært artig å ta inn Anna - hun spiste nesten opp pusen sist gang hun var inne - da blir det action da! Næe... jeg får ta inn en av de andre. De går omveier og ser vekk fra katten då de er inne. De vet at dette er Ronja's "hundehus" og her bestemmer hun (gjett om hun ikke vet det!!)... selv om hun er en katt og sikkert smaker super godt.
Då fyker jeg ut og henter - skal vi se... ikke Lotta, hun sov i senga mi i natt... Det blir nok Sisko i dag... fast hun snorker så fælt.... Ajja, vi får se, en lurvete, kosebamse av en huskie blir det i hvert fall.
Hilsen Åsa

1 kommentar:

Anonym sa...

Trivelig å lese at det er flere enn meg som har hunder i senga... Min rekord er 7 stykker på en gang - hele natten. Hunder, altså :)