lørdag 18. oktober 2008

Språkproblemer? Næe - josåvars...

Jeg kom akkurat hjem etter en treningstur med hundene - blid som en sol. Mine småtroll og min kjære gubbe Lurvelegg, sneisa langs løypa og delte ut pølse i brød når jeg passerte, nam.
Nå er jeg bare lamslått.... Min veldigt gamle barndomsvenn Olle - Enarmade Mannen (lenke på min blogg) har greid å "utbassunere" følgende:

Måste ju...
...tipsa om att min gamla barndomsvän Åsa har börjat blogga!! Hennes blogg hittar ni
HÄR!Den är totalt obegriplig eftersom hon ju gått och blivit norskspråkig på gamla dar...men det kan ju vara kul ändå! :D

Vi er like gamle og bodde 50 m fra hverandre på bondelandet i Sverige, fast jeg tror at han begynner å bli gaggig..... Pøh, obegripligt hva mener han med det??? :-)

Svar mottages med takk:-)

1 kommentar:

Olle sa...

Har ingen aning om vad du skrev nu, men jag är lika glad för det! :D

;) Kul att retas lite...
Kram på dig kompis!!